StartUp Career I Love My Job: Explorând Satisfacția la Locul de Muncă cu PayPoint România -

I Love My Job

Explorând satisfacția la locul de muncă
PayPoint România

 

PayPoint a investit permanent în tehnologie, inovaţie, portofoliu şi, bineînţeles, în oameni, în crearea unei echipe performante, motivate, mereu aliniată direcţiei business-ului.

PayPoint este unul din principalii operatori de plăţi din România, ce activează pe piaţa locală de peste 16 ani. Compania are o reţea de aproximativ 20.000 locaţii partenere în care clienții pot efectua o gamă variată de plăți: facturi utilități, telefonie fixă și mobilă, servicii financiare, roviniete, servicii coletărie, transfer de bani, loto şi multe altele. În plus, reţeaua de POS-uri permite acceptarea la plată a cardurilor bancare pentru achitarea cumpărăturilor din magazinele partenere, PayPoint oferind cel mai complet pachet de servicii disponibile în domeniul în care activează. Compania deţine şi 24pay, the must-have-app, un e-wallet complet pentru plăţile românilor.

În decursul anilor, în vederea obţinerii şi consolidării poziţiei de lider în segment, PayPoint a investit permanent în tehnologie, inovaţie, portofoliu şi, bineînţeles, în oameni, în crearea unei echipe performante, motivate, mereu aliniată direcţiei business-ului.

MARIUS TONGHIOIU - Senior Business Development Manager

Ce te-a atras inițial să lucrezi la compania PayPoint și cum crezi că s-au schimbat valorile și obiectivele companiei de-a lungul anilor de când ești angajat aici?

Sunt puţine companii care, prin ceea ce fac, reuşesc să unească şi să ţină laolaltă dorinţele a 4 grupuri atât de diverse: cel al consumatorilor, al comercianţilor, al companiilor interesate de plăţi, ce activează în foarte multe domenii şi, nu în ultimul rând, grupul angajaţilor proprii. Asta m-a atras în primul rând.

Valorile şi obiectivele companiei au evoluat, bineînţeles, de-a lungul timpului, dar asta în sensul de a crea şi mai multă coeziune. Dacă cele 4 grupuri sunt picioarele pe care se sprijină un scaun, iar el nu poate rezista decât cu toate patru simultan, putem spune că taburetul iniţial a devenit un scaun din ce în ce mai solid cu trecerea anilor.

Care sunt principalele aspecte ale culturii organizaționale de la PayPoint care te-au făcut să te simți valorizat și motivat să continui să lucrezi aici pe termen lung?

Din multele aspecte ce caracterizează o cultură organizațională, cred că pentru mine cel mai mult au contat încrederea şi respectul faţă de oameni şi faţă de performanţă. Pe toată perioada am fost învestit cu încredere şi am acordat, la rândul meu, încredere managementului şi tuturor colegilor; în plus, am fost întotdeauna parte dintr-o cultură orientată spre performanţă.

Care sunt oportunitățile de dezvoltare profesională și personală pe care le-ai avut în cadrul companiei PayPoint, și cum te-au ajutat acestea să te dezvolți în cariera ta?

Faptul că încă de la începutul carierei în PayPoint mi s-au acordat responsabilităţi importante şi solicitante, la pachet cu suficientă libertate de decizie, m-a ajutat să învăţ, prin confruntare cu situaţii noi şi provocatoare, să obţin rezultate bune, dar şi să mai greşesc din când în când, ca să pot repara şi să devin tot mai performant. Asta ajută enorm, şi în plan personal, şi profesional.

Cum consideri că PayPoint se diferențiază de alte companii multinaționale în ceea ce privește mediul de lucru și satisfacția angajaților?

Toate cele menţionate anterior reprezintă, cu siguranţă, surse de diferenţiere. PayPoint, la 16 ani, este o companie destul de tânără. Faptul că încă de la început a creat şi implementat categorii noi de servicii pentru comercianţi, spre beneficiul consumatorilor şi furnizorilor interesaţi de procesare plăţi, şi a ajuns la un nivel de milioane de tranzacţii pe lună, dovedeşte clar că deţine reţeta succesului şi sunt bucuros că pot contribui şi eu la ea.

ŞERBAN OLOGEANU - Data Protection Officer & Compliance

Ce te-a atras inițial să lucrezi la compania PayPoint și cum crezi că s-au schimbat valorile și obiectivele companiei de-a lungul anilor de când ești angajat aici?

În anul 2018, la job-ul precedent, îmi doream să văd o schimbare a modului în care organizația respectivă înțelegea să își motiveze angajații din punct de vedere al perspectivelor profesionale și, mai ales, al plus-valorii pe care fiecare dintre aceştia o poate aduce.

Fiind o organizație structurată după sistem și concept guvernamental, un mediu cu care sigur am avut fiecare dintre noi ocazia să interacţionăm, am decis să revin în mediul privat, în care evoluasem anterior cu rezultate pozitive. Altfel spus, munca la statul român nu era pentru mine şi am simţit nevoia unei schimbări. 😊

De la momentul venirii mele în PayPoint, compania a trecut printr-un șir de schimbări semnificative: o fuziune cu o altă companie din același segment de business și, ulterior, o achiziție de către o companie financiară multinațională, axată în principal pe maximizarea rezultatelor pe termen scurt și mediu și optimizarea proceselor. Evident că toate aceste schimbări și-au pus amprenta pe modul de abordare a întregii activități și, implicit, pe modul în care angajații sunt implicați în activitate și pe rezultatele acestora.

Dacă în intervalul 2018-2020 accentul a fost pus pe menținerea afacerii la nivelul perioadelor precedente, începând cu anul 2021, după achiziția companiei PayPoint de către noul acționar, accentul a fost transferat pe dezvoltarea și creșterea accelerată a business-ului, prin identificarea de noi oportunități de afaceri și adaptarea la mediul online, cu provocările aferente acestui domeniu. Evident, schimbarea filosofiei de business a fost influențată de noua echipă de management care, treptat, a reușit să schimbe semnificativ și într-un mod pozitiv mentalitatea angajaților. Astfel, valorile care primează la momentul actual sunt competența, timpul de reacție, atingerea rezultatelor și eliminarea conceptului “nu putem să facem”, în favoarea unei atitudini proactive și mult mai dinamice.

Care sunt principalele aspecte ale culturii organizaționale de la PayPoint care te-au făcut să te simți valorizat și motivat să continui să lucrezi aici pe termen lung?

În primul rând, accentul pus pe comunicarea și colaborarea din cadrul PayPoint cred că a jucat un rol esențial în definirea experienței mele pozitive. Am constatat că opiniile și ideile mele nu sunt doar auzite, ci sunt încurajate și luate în considerare. Acest sentiment de incluziune, apartenență, m-a făcut să încerc să contribui cât mai bine la proiectele și inițativele în care am fost cooptat.

Poziția mea actuală implică, din punct de vedere al taskurilor și profilului general, o orientare către zona de conformitate și control. Cu toate acestea, am fost surprins să constat că noul tip de cultură organizațională promovat în prezent în PayPoint este unul care îmi place, care m-a stimulat și mă face să îmi doresc să continui activitatea aici: prin încurajarea asumării riscurilor într-un mod totuși calculat, cu un mediu dinamic și antreprenorial care apreciază inovația, împreună cu provocările care vin din această zonă.

Care sunt oportunitățile de dezvoltare profesională și personală pe care le-ai avut în cadrul companiei PayPoint și cum te-au ajutat acestea să te dezvolți în cariera ta?

Poziția pe care am venit în cadrul PayPoint (cea de DPO) m-a obligat, în sensul bun al cuvântului, să mă orientez pe plan profesional într-o direcție oarecum nouă la acel moment și plină de provocări pentru mine. Pregătirea de care am beneficiat în cadrul unui curs specializat efectuat la puțin timp de la venirea mea în cadrul companiei m-a ajutat considerabil să îmi structurez un plan pe care, ulterior, cu suportul întregii echipe din PayPoint, am reușit să îl implementăm pe această zonă.

Apoi, schimbările din cadrul PayPoint din ultimii trei ani, procesele de fuziune și achiziție care au survenit în această perioadă, au fost unele pline de provocări. În final, acestea mi-au oferit posibilitatea să mă dezvolt la nivel profesional într-o zonă în care, cu 5 ani în urmă, noțiunile mele erau doar la nivel teoretic. Astfel, în PayPoint mi s-a oferit practic ocazia să fiu implicat direct în cadrul acestor procese, un aspect important, cred, în dezvoltarea profilului meu profesional.

Cum consideri că PayPoint se diferențiază de alte companii multinaționale în ceea ce privește mediul de lucru și satisfacția angajaților?

Noțiunea de companie multinațională te duce cu gândul, în contextul actual, la o cultură organizațională și o structură oarecum rigidă, supusă unor reguli stricte. Ei bine, consider că PayPoint nu este genul acesta de entitate/organizație. Este o companie cu o evoluție dinamică, mai ales în ultimii 2 ani, cu proiecte care aduc provocări continue tuturor angajaţilor.

Lipsa unui formalism exagerat, comunicarea directă și continuă dintre colegii din toate departamentele, posibilitatea de a contribui la schimbări în cadrul companiei, precum și faptul că opiniile fiecăruia sunt luate în considerare, fac cu siguranţă diferența dintre PayPoint și alte companii multinaționale.

MARA POPESCU - Marketing Director

Ce te-a atras inițial să lucrezi la compania PayPoint și cum crezi că s-au schimbat valorile și obiectivele companiei de-a lungul anilor de când ești angajat aici?

De peste 15 ani, deplasarea zilnică dus-întors până-n biroul din Piaţa Charles de Gaulle se regăseşte în cartea de muncă în dreptul primului meu job. Totul a început în 2008 ca un banal part-time, menit a da bine în CV, dar la scurt timp s-a dovedit a fi mai mult decât atât: te implici, te ataşezi de idei, contexte, oameni, creşti odată cu ei, cu poveştile lor, care devin poveştile noastre, iar când ajungi să nu-ţi găseşti stabilitatea în organigramă (deoarece creşti frumos pe verticală), ştii că eşti în locul potrivit.

Am fost alături de PayPoint încă de când era un business la început de drum (ca şi mine, de altfel). Ne-am dezvoltat simultan, am greşit simultan, am învăţat simultan cum funcţionează regula lui “împreună”, ce să nu şi cum să da. Uitându-mă în spate, văd o cu totul altă companie acum, la atâţia ani distanţă, cu obiective şi strategii la un alt nivel. A trecut prin fuziuni şi achiziţii, sute de lansări şi proiecte huge, a crescut extrem de frumos, a devenit lider în domeniu şi are planuri extrem de ambiţioase pe viitor. Încă din prima zi ne-am propus să definim standardul în industrie şi cred sincer că e în ADN-ul PayPoint ambiţia de a deveni lideri în tot ceea ce facem.

Care sunt principalele aspecte ale culturii organizaționale de la PayPoint care te-au făcut să te simți valorizat și motivat să continui să lucrezi aici pe termen lung?

Dacă la începuturi nu se putea vorbi de o cultură organizaţională în adevăratul sens al cuvântului, tendinţele s-au simţit clar încă de atunci: diversitate în unitate, focus, ambiţie. Lăsând la o parte zona obiectivelor de business, cu siguranţă nu am fi unde suntem azi în lipsa unui accent pus pe ideea de echipă, de “oameni” (nu doar “angajaţi”) cu poveşti proprii şi dorinţă de a face lucrurile să meargă. Indiferent că vorbim despre colegii care îmbracă zilnic corsetul strâns al normelor de conduită peste cămăşi frumos apretate sau de oamenii nonconformişti, delicioşi şi talentaţi, cu care împarţi o cafea la o sesiune de brainstorming, suntem un “tot” validat şi ca întreg, şi ca parte. Este clar o cultură a performanţei, a asumării, a lucrului bine-făcut, a încrederii în oameni şi în drumul comun.

Care sunt oportunitățile de dezvoltare profesională și personală pe care le-ai avut în cadrul companiei PayPoint, și cum te-au ajutat acestea să te dezvolți în cariera ta?

Tot parcursul carierei mele este legat de PayPoint, de la part-time-ul în vânzări din timpul facultăţii, până la poziţia curentă în echipa de management, trecând prin patru departamente şi având în semnătură vreo opt titulaturi. Fiecare din cei 15 ani a venit cu lecţii, cu provocări, cu voturi de încredere primite şi, nu în ultimul rând, cu oameni pe care nu vrei să îi dezamăgeşti. A fost şi este un drum pe parcursul căruia nu poţi decât să creşti.

Cum consideri că PayPoint se diferențiază de alte companii multinaționale în ceea ce privește mediul de lucru și satisfacția angajaților?

Sunt mulţi colegi care, la fel ca şi mine, sunt în companie încă de la începuturi, care la 16 ani distanţă încă se semnează cu “X de la PayPoint” şi care îşi doresc să facă în continuare parte din povestea pe care o scriem împreună. Iar asta spune multe despre mediul de lucru... este vorba despre accentul pus pe oameni şi respectul reciproc, despre o cultură a performanţei care îţi dă realmente şansa să te afirmi, despre un management care ascultă activ, despre decizii asumate, greşeli din care învăţăm şi realizări recunoscute ca atare.

La finalul zilei, este vorba despre toate lucrurile minunate care se întâmplă chiar dacă nu ne sunt trecute în fişa postului, ca obligaţie de serviciu.

IULIAN RADU - Web Development Coordinator

Ce te-a atras inițial să lucrezi la compania PayPoint și cum crezi că s-au schimbat valorile și obiectivele companiei de-a lungul anilor de când ești angajat aici?

Am ajuns în compania PayPoint acum mulți ani, după ce lucrasem în cadrul mai multor companii mai mari sau mai mici. Mereu am apreciat libertatea de a avea un cuvânt important în luarea deciziilor la nivelul proiectele la care am lucrat, iar PayPoint mi-a oferit mai mult de atât: mi-a acordat şansa să mă implic atât în proiectele existente, potrivite expertizei mele, cât şi în dezvoltarea proiectelor noi, ajunse la mine ca și specificații de business. Astfel, toate acestea m-au forţat să depășesc zona mea de confort, să înțeleg scopul real al software-ului produs de mine și să construiesc punți între implementările tehnice și felul în care acesta este utilizat în mod real.

Nu în ultimul rând, pachetul salarial a fost unul motivant, fiind la momentul respectiv un salt înainte pentru mine, iar cultura organizațională nu a avut nimic de-a face cu “multinaționalele corporatiste” care, de cele mai multe ori, te transformă în simplu executant.

Evoluția companiei în tot acest timp a fost una destul de dinamică, cu preluări și achiziții, cu schimbări manageriale totale, dar direcția a fost mereu aceeași: dezvoltare și creștere, cu expunerea angajaților la provocări multe și din ce în ce mai diverse.

Care sunt principalele aspecte ale culturii organizaționale de la PayPoint care te-au făcut să te simți valorizat și motivat să continui să lucrezi aici pe termen lung?

Întrebarea pare una prea elaborată pentru un răspuns cât se poate de simplu: părerea mea a contat întotdeauna și, de foarte multe ori, a fost opinia finală în subiecte care au fost în linie cu expertiza mea tehnică, și nu numai. De foarte multe ori am fost “scos” din zona mea de confort (așa cum se întâmplă și în cazul acestui mini interviu) și “forțat” să învăț și să greșesc, iar pentru mine acesta a fost unul din motivele care m-au motivat să continui.

Chiar dacă este un clișeu, multă lume știind că doar greșind înveți, în practică nu se întâmplă acest lucru: nu vrei să greșești, pentru că greşeala va fi interpretată negativ. În schimb, în PayPoint s-a întâmplat exact invers: mi s-a oferit tot suportul “să greșesc” și să învăț. Restul a ținut doar de mine și, după atâta vreme, pot să spun că am avut o contribuție pozitivă pentru companie, că am ales drumul corect, chiar dacă pe alocuri a fost cel dificil.

Care sunt oportunitățile de dezvoltare profesională și personală pe care le-ai avut în cadrul companiei PayPoint și cum te-au ajutat acestea să te dezvolți în cariera ta?

Din punctul de vedere al proiectelor la care am lucrat și pe care le-am realizat de la A la Z, tehnologiile au fost diverse și mereu a fost câte ceva de învățat. Pentru mine este foarte important ca din orice provocare să pot învăța ceva, chiar dacă nu face parte din zona mea de confort. PayPoint m-a ajutat în sensul acesta, chiar prin dinamismul structurii organizaționale, modificări care, contrar așteptărilor, au dus la o stabilitate a abordărilor privind proiectele.

Faptul că de ceva vreme a trebuit să coordonez echipa de web development mi-a dat, din nou, posibilitatea să încerc ceva nou și să reprioritizez activitatea zilnică prin atenția sporită la cerințele venite din partea echipei şi, în același timp, să duc la final propriile task-uri. Indirect, asta m-a impulsionat să îmi redefinesc limitele, cu rezultate surprinzătoare chiar și pentru mine. Personal, asta a fost o realizare excepțională.

Concluzia este că PayPoint a creat pentru mine un mediu în care dezvoltarea mea profesională și (mai ales) personală să țină exclusiv de mine. Nu a existat niciodată un moment în care să simt că “vorbesc cu pereții” atunci când am cerut ceva care să ducă la optimizarea activității sau deblocarea situațiilor mai puțin optime.

Cum consideri că PayPoint se diferențiază de alte companii multinaționale în ceea ce privește mediul de lucru și satisfacția angajaților?

Asta nu știu, pentru simplul motiv că nu știu cum este în alte multinaționale. Cu toate că și PayPoint este o “multinațională”, nu am simțit acea atmosferă tipică, așa cum este aceasta marketată la nivel de media. Poate, la un moment dat, lucrurile se vor schimba și voi alege o altă cale pentru cariera mea, dar acum oportunitățile oferite de PayPoint direct și indirect sunt suficient de motivante.

ADRIAN MARINCOVICI - Product Manager

Ce te-a atras inițial să lucrezi la compania PayPoint și cum crezi că s-au schimbat valorile și obiectivele companiei de-a lungul anilor de când ești angajat aici?

În anul 2007 am simţit nevoia unei schimbări pe plan profesional, fapt pentru care am aplicat pentru un post de vânzări în MobilShop, companie ulterior achiziţionată de PayPoint Servicies. Acela a fost momentul de start al carierei mele în PayPoint, în departamentul Vânzări. Evoluţia companiei (şi, implicit, a noastră) în perioada următoare a fost una accelerată: de la un business axat iniţial strict pe vânzarea de cartele preplătite, am ajuns să dezvoltăm pe plan local cea mai extinsă reţea de terminale ce oferă servicii de încasare facturi, ulterior portofoliul diversificându-se rapid – servicii de transfer bani, monedă electronică, POS, Colet Expres şi altele. Deci, încă de la începuturi m-a atras focusul companiei pe creştere, dezvoltare, inovaţie, focus prezent şi în ziua de azi.

Care sunt principalele aspecte ale culturii organizaționale de la PayPoint care te-au făcut să te simți valorizat și motivat să continui să lucrezi aici pe termen lung?

PayPoint este o companie permanent preocupată de diversificarea gamei de produse şi servicii, ceea ce pentru noi, angajaţii, reprezintă un permanent challenge: niciodată nu ai cum să te “plictiseşti”, mereu eşti într-o competiţie cu tine însuţi pentru a demonstra că poţi face faţă oricărei situaţii. Fiind o persoană activă şi perfecţionistă, mereu am vrut să demonstrez atât mie, cât şi companiei că, prin implicare şi perseverenţă, poţi duce la bun sfârşit ceea ce îţi propui. Iar cultura PayPoint a susţinut mereu acest principiu, încurajând atitudinea proactivă, implicarea, căutarea de soluţii, curiozitatea.

Care sunt oportunitățile de dezvoltare profesională și personală pe care le-ai avut în cadrul companiei PayPoint și cum te-au ajutat acestea să te dezvolți în cariera ta?

Întotdeauna am apreciat în PayPoint modul în care sunt validaţi şi trataţi oamenii, respectul şi încrederea cu care sunt învestiţi; aici am avut oportunitatea să avansez şi să fac lucruri, mi s-a dat şansa de a implementa şi coordona task-uri şi proiecte cu care nu avusesem de-a face în trecut. După un an pe poziţia de agent vânzări am fost promovat în funcţia de Regional Manager pe Bucureşti, care a adus cu sine provocarea de a-i învăţa şi pe cei din echipă secrete specifice vânzărilor. La un an distanţă am fost numit Regional Manager pe toată zona Muntenia Sud & Bucureşti – o nouă provocare, alţi oameni, o altă viziune.

După ce lucrurile s-au aşezat, am avut oportunitatea de a privi lucrurile dintr-un alt unghi, cel al “produsului”– aşa că am aplicat pentru o poziţie de Product Manager şi de la momentul respectiv activez în această funcţie. Astfel, am învățat să nu mă mai uit la produse şi servicii doar “pe orizontală” (cât vindem, ce margine facem, cum atingem targetele), ci şi “pe verticală (cine este competiţia, cum putem promova, care este nevoia comerciantului, ce îşi doreşte consumatorul).

Cum consideri că PayPoint se diferențiază de alte companii multinaționale în ceea ce privește mediul de lucru și satisfacția angajaților?

Întotdeauna există lucruri de îmbunătăţit atunci când vorbim de mediul de lucru şi satisfacţia angajaţilor şi nici nu s-ar putea altfel, dat fiind dinamismul industriei în care lucrăm şi specificul pieţei muncii; în PayPoint însă, dacă îţi dorești ceva şi dovedeşti că ai înţeles “direcţia”, întotdeauna o să ai parte de deschidere. În prezent mă număr printre reprezentanţii salariaţilor şi, împreună cu colegii mei şi echipa de HR, încercăm să “ascultăm” activ angajaţii şi să înţelegem de ce au nevoie pentru a se simţi confortabil la locul de muncă şi motivaţi să rămână cât mai mult timp alături de companie. Lumea apreciază beneficiile puse la dispoziţie de către companie, de la cele de ordin material, pănă la cele soft, precum posibilitatea de work from home.

DAN MARINEANU - IT Director

Am început să lucrez în cadrul PayPoint într-o perioadă în care compania, deși prezentă de ceva timp pe piața din România, nu se bucura de notorietatea din prezent, întrucât nici familiaritatea clienților cu plățile efectuate prin canale alternative nu era atât de mare. Pot spune, așadar, că am crescut odată cu această firmă, dar și cu echipa din care fac parte. Am fost atras de acest domeniu relativ nou la momentul respectiv, dar și de ocazia de a crește și evolua într-o echipă eterogenă (am lucrat o perioadă lungă de timp alături de colegi români și britanici); tocmai acest aspect a constituit la momentul respectiv un cumul de direcţii din care, ulterior, PayPoint România și-a creionat o identitate proprie, puternică și adaptată la realitățile pieței din România.

Provocările constante, respectiv necesitatea permanentă de a ieși cu produse din ce în ce mai performante, perfecționarea și adaptarea celor deja existente, dar și spiritul de echipă, respectiv susținerea conducerii, sentimentul de creștere și evoluție constantă m-au determinat să rămân în această companie. Totodată, apreciez că aspectele menţionate mai sus, împreună cu punerea în valoare a angajaților, diferențiază PayPoint de multe alte multinaționale.

DIANA MĂRUNȚELU - HR Director


Ca Head of HR al companiei PayPoint, care sunt strategiile și inițiativele cheie pe care le implementați pentru a menține angajații motivați, implicați și loiali față de organizație, și care este mesajul pe care doriți să îl transmiteți angajaților și viitorilor candidați care vor să se alăture echipei voastre ?

M-am alăturat echipei PayPoint în urmă cu aproximativ un an și jumătate pentru că mi-au plăcut proiectele provocatoare descrise de CEO-ul companiei, Utku Ogrendil. Aici am găsit oameni minunați, cu un background profesional de excepție la toate nivelele ierarhice. O simplă căutare pe Linkedin sau pe Google a persoanelor care lucrează la PayPoint îți dă un « insight » cu privire la pregătirea și experiența profesională a noastră.

Chiar dacă acum trendul companiilor este să treacă activitatea angajaților în AI, aici accentul este pus pe oameni pentru că oricât ne dorim să automatizăm sau să digitalizăm procese, în spate trebuie să avem ființe umane care pot înțelege și interpreta informațiile primite.

Încercăm la nivel de top management să fim mereu aproape de angajați, atât pe plan profesional cât și pe plan personal. Scopul este de a avea un climat de lucru plăcut, astfel încât să putem face față împreună provocărilor și planurilor noastre de dezvoltare pe care le avem pe termen scurt, lung și mediu. Chiar dacă headquarter-ul este în București, avem angajați în toată țara și facem tot posibilul să nu se simtă « distanța care ne desparte » prin evenimentele pe care le organizăm (teambuildinguri, petreceri de Crăciun sau întâlnirile din regiunea fiecăruia).

Având în vedere că avem persoane care sunt alături de PayPoint de la început, chiar dacă am trecut prin multe transformări de-a lungul timpului, este dovada că avem angajați devotați, loiali și care împărtășesc valorile companiei.

Vrem să le mulțumim angajaților noștri pentru implicarea și efortul depus în finalizarea proiectelor pe care le-am implementat și totodată să îi asigurăm că vor avea parte în continuare de tot suportul nostru. De asemenea, încurajăm candidații să aplice la joburile noastre pentru a face parte din proiectul nostru de succes.



Un proiect I Love My Job
by StartUp Career in cooperation with PayPoint România