StartUp Career Cegeka: IT-ul redefinit in spirit antreprenorial -

Cegeka:
IT-ul redefinit în spirit
antreprenorial

 

Cegeka facilitează o cultură în care respectul, inițiativa și implicarea în propria dezvoltare sunt cuvinte cheie.

Care este viziunea şi valorile companiei pentru care vă doriţi să vă recunoască cei din afară?

Fiind o companie cu rădăcini belgiene și un puternic spirit antreprenorial, Cegeka facilitează o cultură în care respectul, inițiativa și implicarea în propria dezvoltare sunt cuvinte cheie. De altfel, de-a lungul timpului, proactivitatea și autenticitatea de care au dat dovadă colegii au stat la baza multiplelor inițiative de business, printre care putem menționa sisteme inteligente de parcări sau platforme de monitorizare și self-service.


Ce elemente consideraţi că vă diferenţiază de celelalte companii care îşi desfăşoară activitatea în aceeaşi industrie, în materie de proiecte derulate, tehnologii utilizate şi activităţi interne?

Factorul pe care noi îl considerăm ca parte din ADN-ul Cegeka și, implicit, diferențiator este inițiativa de care dăm dovadă atât în relația cu partenerii noștri cât și intern. Astfel, venim constant către aceștia cu propuneri de îmbunătățire, soluții de eficientizare, dar și cu produse proprii care abordează nevoi reale dintr-o perspectivă inovativă. Într-o piață în continuă mișcare, succesul nostru este reprezentat și de alinierea cu cele mai noi tendințe tehnologice - 5G, data, digital workplaces, IA, ML, multi-cloud orchestration si security. Astfel, Cegeka oferă o paletă completă de servicii, de la data hosting la dezvoltare de soluții customizate, atât pe plan global cât și local.

Cum arată procesul de recrutare prin care trec aplicanţii la posturile disponibile?

În contextul actual, în care tendința este de a migra spre un format de lucru remote, și procesul nostru de recrutare este adaptat în consecință. Astfel, ne referim în principiu la 2 etape online aplicabile pentru majoritatea rolurilor deschise – discuția de HR și cea tehnică, scopul fiind cunoașterea completă a tuturor ariilor de interes pentru ambele părți.


Care sunt oportunităţile de formare profesională şi dezvoltare personală de care pot beneficia angajaţii?

Oportunitățile de învățare acoperă atât o curriculă adiacentă rolului fiecăruia, cât și nevoia individuală de a evolua, aceasta fiind surprinsă într-un plan customizat de dezvoltare profesională. În ceea ce privește ariile acoperite, avem implementate atât programe de soft skills (comunicarea in echipă, leadership, coaching, mentoring, etc.) cât și hard skills, în funcție de fiecare arie tehnică (software development și infrastructură cât și mixul dintre acestea).

Cum se desfăşoară procesul de evaluare a performanţei unui angajat?

Procesul debutează prin stabilirea obiectivelor definite la nivel de companie, echipă și individual, acestea fiind facilitate de managerul direct. Cultura companiei ne îndeamnă pe fiecare dintre noi să solicităm feedback constant, existând programe care ajută în acest sens – de la discuțiile lunare cu team leaderul direct sau discuții recurente cu echipa de HR si până la inițiative de tip 360 în platforme dedicate. Pe lângă toate acestea, transparentizarea criteriilor hard și soft de care este nevoie pentru a evolua în cadrul rolului curent sau către un nou rol, ne ajută să oferim colegilor claritatea necesară în acest proces.


În ce mod contribuiţi la menţinerea unui echilibru între viaţa personală şi cea profesională a angajaţilor?

Ne mândrim cu un raport bun între viața personală – profesională și îl încurajăm prin diferite inițiative și programe, printre acestea aflându-se campaniile de wellbeing care susțin un stil de viată sănătos, zilele adiționale de concediu, petrecerile lunare, competițiile sportive interne dar și bugetele și beneficiile necesare pentru a explora diferite tipuri de activități de relaxare.

Ce planuri aveţi pentru următorii trei ani, iar dacă este prea devreme şi nu sunt stabilite, ne puteţi spune ce planuri aveţi pentru anul 2022?

Avem în continuare planuri ambițioase de creștere. Ca și până în prezent, alături de achizițiile pe care le facem, creșterea organică este principalul mod prin care ne dezvoltăm la nivel european. Astfel, țintim ca în următorii ani să ajungem la peste 1000 de angajați în România iar proiectele pe care le avem în desfășurare întăresc această direcție. În paralel, dezvoltăm și biroul din Republica Moldova, un sediu tânăr pe care l-am deschis în perioada pandemiei.


Interviu cu Vlad Melechett
Recruitment Manager Cegeka Romania.